söndag 10 maj 2009

Scrap off på The Nook

Hittlills har jag gjort alla utmaningar på Scrap off:en på My Scrapbook Nook. Here goes:
Till "All about me" utmaning.
Veckoutmaning 1: man skulle använda sig av två eller flera foton och det var tvunget att vara likadana kort.
Miniutmaning: att göra ett par med minikort.

Och den här slutligen, till en scraplift. Jag liftade den här, av superduktiga Amanda Boyles.
Idag har det kommit en ny söndagsbilaga, med barntema - kolla in och se hur duktiga och kreativa de små har varit! *pekar till höger för länk*

9 kommentarer:

cia sa...

Å vad många läckra alster!
Kul med så olika stilar också tycker jag:-)

Örnen sa...

Åhhh vad mycket fint!!!
"Agnes just nu" är fullkomligt underbar! Får man lifta ;-)

Jo sa...

Vilka fina!

Unknown sa...

Underbara! Agnes just nu är min favorit - helt enkelt superläcker!!

Maja Stokk / eyovine sa...

Dom är så fina allihopa, men Agnes just nu är bedårande!! Å korten är coola... själv hann jag inte med kortutmaningen =/

Kramen Maja

Bettan sa...

Så många fina alster och vilket underbart foto du har på den nedersta!
Hoppas veckan blir bra!

Anonym sa...

ÅÅÅ men SÅÅÅ fina Marie! Det är en konst att få balans i LOer med mycket mönstrad/färgglad bas men det lyckas du jämt med! Imponerad!
SEn är ju Fly en sån vacker LO oxå!

Ha en bra vecka!

Kram

Anne

pysselpetra sa...

vilka fina bidrag - måste in i Nook galleriet och kolla alla fina bidrag också.

Alex sa...

tokgillar alla dina bidrag hittills! men den till veckoutmaningen är nåt extra.. helt perfekt!

Related Posts with Thumbnails