onsdag 27 maj 2009

Nervös väntan och en blommig layout

Veckans bidrag till Liftvarning där vi liftar Fialoppan den här gången! Kika in du med på bloggen och lifta på!
Jag är nervös. Jag sitter och väntar på att det ska tillkännages vilka som går vidare i Scrap offen på the Nook - hälften av alla tävlande går vidare, de med flest poäng. Ca 21.45 svensk tid skulle det meddelas, om jag har nu räknat rätt på tidsskillnaden. *GULP*
EDIT: JAG GICK VIDARE!!! *dansar runt som en galning och trallar det högsta jag kan*:-D

14 kommentarer:

Unknown sa...

Så fin! Vilka söta papper!

Och du, grattis här också :D - så roligt vi ska ha nu!!

Örnen sa...

Jättefin LO!!
Stooooort grattis till att du gick vidare!
Kraaaaaam :-)

Örnen sa...

desi

Kellis sa...

Grattis! Så skojigt för dig, hoppas det kommer att gå bra!!

//Kathleen

Maja Stokk / eyovine sa...

Fin LO å stort grattis till fortsatt nook "tävlande" =)

kramen

Miss Goldie sa...

Grattis, vad kul att du gick vidare!

Härlig LO!

Mathilde sa...

Tack för hjälpen! Det verkar svårt att hitta sånna band, ska hålla ögonen öppna!
Superfin LO!
Kram

Alex sa...

Åååh min favvo-blomma! Då kan LOn inte bli annat än fin! :-)

Grattis till scrap offen! Jag gick också vidare! Tjohoo! Så sjukt glad man kan bli för en sån sak!!! :-D

SAR girls sa...

What a beautiful layout!

~Jan

Alex sa...

Då kikar jag väl in här igen nu när vi ska hoppa runt.. inte mig emot ;-) Hit kommer jag så gärna tebax! *kramiz*

Nicole Martel sa...

fun layout!

Suz sa...

great photo. i like the layout with the clean design too

Claudia79 sa...

GRATTIS!!! Jätteglad för din skull!

Emma sa...

WOW vad jag tokgillar pappret du har bakom fotot! Superhärlig LO :)

Related Posts with Thumbnails