söndag 17 maj 2009

Fler bidrag till Nook

Till en färgutmaning på The Nook: man fick endast använda sig av färgerna rosa, vitt, limegrön, lila och turkos (minst tre stycken skulle man använda). Jag som har jättesvårt för att scrappa i lila hittade det här Heidi Gracepapperet, och tyckte faktiskt det var rätt fint - men jag kommer inte ihåg varför jag köpte det då jag har så svårt för lila:-D
Till en utmaning där man skulle göra ett presentkort, eller "hållare" för ett presentkort snarare. Den här utmaningen tyckte jag var svår och jag hade lite ont om tid så det blev det här ganska tråkiga kortet - inuti kan man fästa presentkortet under några band. Jag är inte speciellt nöjd, när man såg de andras fantasifulla kreationer gjorda som blomkrukor, glassar, i tändsticksasskar osv osv så kändes den här rätt torftig. Men men, man kan väl inte bli nöjd alla gånger.

11 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

Vilken söt dopLO!!Allt passade så bra ihop:-) Kortet var väldit rörande med hjärtat o allt:-) Kraam

Örnen sa...

Underbart vackra alster du har skapat!!
Kram kram!

Jenny sa...

Härlig lo! väldigt harmonisk och vacker!

Bettan sa...

Vilken underbar Lo! Fotot är ju hur sött som helst och jag gillade de stora blommorna :) Sött kort också.

Alex sa...

Tycker din LO blev kanonfin! Det där pappret är verkligen gulligt! Jag hade inget lila alls hemma, men som tur är gick det bra att utesluta en färg.. som du, så har jag lite svårt för lila (även om jag egentligen gillar färgen :-))

Kortet blev väl inte alls tokigt! Har man inte tid, så har man inte det.. o är det såna mini-utmaningar så är det inte direkt hela världen om det inte är ett mästerverk man lämnar in ;-)

Kul med Nook-tävlingen!!!

Kram på dig!

Maja Stokk / eyovine sa...

hehe... ja det blir lite som det blir med tidspressen =)... tyckte din korthållare var fin iaf.. Å doploen underbar!!

Kram Maja

Claudia79 sa...

Åhhh så fina alster!!! Älskar verkligen LO:n!!

♥ Fikamonster ♥... sa...

Verkligen superfina alster du har här!!! Hamnade hos dig via "kanskesnart", har helt glömt det där med scrapping ;-), kanske kan jag få tillbaka inspirationen. Kram från gamla tjejtrazan!

anna.h sa...

Oh, så söt den här var!

Mathilde sa...

Hej!
Vilken jättesöt layout! Gud vad fina saker du gör! Måste bara fråga, var hittar du rosa dymo-band? Har försökt leta efter lite roligare än bara svarta, röda och blå, men hittar inte.

Kram
M

(Favvis)Maria sa...

Wow vilken fin LO!

Related Posts with Thumbnails