söndag 17 maj 2009

Jubileumstävlingar

Sötaste Kate/K8:an har scrappat i 2 år och det firar hon med några tävlingar i sin blogg. Här kan ni läsa mer om ni vill vara med, jag ska iaf försöka!!

Nu har Ola tagit med sig tjejerna på en långrunda i vagnen, för idag ska vi trötta ut dem - igår klättrade de på väggarna nämligen. Jag kan inte fatta hur mycket energi det finns i dem - jag blir trött bara jag tittar på dem...
Så jag skulle kanske sätta mig vid scrapbordet,.... *hallååååååååå* ???????? Jaha, det var tvättkorgen som ropade: den vill bli tömd *suck*. *hrmhrm, host host* Och det där var golvmoppen som vill ut och dansa lite *suck igen*

*over and out*

1 kommentar:

K8an sa...

Hoppas det blir lite tid över till att ge sig på mina tävlingar ändå :)

kram

Related Posts with Thumbnails