måndag 25 maj 2009

Mastodontinlägg och min vinst

Det här fick jag hem i brevlådan idag, min vinst från Cocoa Daisy!!! Det var det jag skrev om i det här inlägget. *YAY*
En layout till veckans utmaning på The Nook: där man den här gången skulle scrappa om en stark känsla man upplevt. Jag valde att scrappa om en jobbig tid i mitt liv, då jag drabbades av en "preförlossningsdepression" kan man väl säga, några månader innan Agnes skulle födas. Men när hon föddes var det inga tvivel om vad jag kände.
Några närbilder:
Till en skiss på ovan nämnda forum, temat var dessutom "en egenskap som beskriver mig" ungefär. Och så till en utmaning där man inte fick använda något klister eller tejp eller liknande utan bara andra sätt att fästa saker på (sådant som redan var självhäftande, som thickers och liknande var ok att använda) Jag har sytt med maskin, använt häftklamrar och brads för att fästa allt.
GAH, nu ska jag snart iväg och jobba - jag vill scrappa!!

17 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Jag gillar dina färgglada LO:s massor! Och vad du hinner scrappa mycket! Jag vill också!!!

Vilken härlig vinst! Grattis till den!

Alex sa...

uuuunderbara layouter! svårt att välja en favorit! alla tre är så himla fina! håller tummarna för dig! så hårt att de nästan blir lite blåa! ;-) jag tror inte jag hinner med inget-klister-utmaningen.. så sjukt många ju!

AnnaB sa...

Jättehärliga layouter...!!! Och stort grattis till vinsten...! :)

beckyjune sa...

Absolutely gorgeous! I wish I could understand the text but love the pictures :)

Linda sa...

Dina layouter till de här tävlingarna blev ju bara så bra, tycker verkligen om Söt jättemycket :)

cia sa...

Vilk härliga LO's!
Jag minns hur du måddde då och var så glad att det slutade när hon väl kom:-)

Anonym sa...

Cool goodies!!!

Örnen sa...

Ojojoj!!!Här var det mycket fin vill jag lova!
Grattis till vinsten, inget dåligt innehåll på den minsann :-)

Unknown sa...

Vilka vackra layouter! Älskar ditt sätt att kombinera färger! Grattis till vinsten :)

Anna Sigga sa...

Fantastic layouts and the first one is absolutely precious!

Suz sa...

Very pretty creations. I love all the details

Unknown sa...

Beautiful layouts! I love how you pay attention to the littlest details!

anna.h sa...

Jag scrappar också om en liten Agnes. Jättefina layouter.

Maja Stokk / eyovine sa...

Härlig vinst... Å din vinst från Scrappers kommer snart... vi har inte glömt... men Malin har varit sjuk...
Helt underbara loer du gjort!! Gillar alla tre... å att skapa utan lim och tejp... måste nog testa. Jag hoppade av Nook kände att tiden inte räckte till.

Kramiz maja

CillaT sa...

Wow så fina! Gillar färgkombinationerna på alla men drömmare är nog favoriten=)

Och grattis till megavinsten!

Kram

Jenny sa...

Vilka fina LO´s du gör. Här hittade jag massvis med inspiration! Och grattis till den fina vinsten!

Carina sa...

Många fina layouter, men jag gillar särskilt den runda. Härligt med annorlunda former!

Related Posts with Thumbnails