fredag 22 maj 2009

Ett kort till Liftvarning och en layout med knappar

En layout till ytterligare en utmaning på The Nook: där man skulle använda sig av knappar i massor. Layouten handlar om Linnéa som inte kan hålla tyst i en minut, hon pratar och pratar och pratar och ....ja, ni fattar va? Vi har nästan sår i öronen *lol*
Och så blev det ett kort till liften på Liftvarning den här veckan, det var en layout av Cathis som vi skulle lifta. Lite försenat blev mitt bidrag, men men här är det iaf:Kika gärna in på Liftvarning och häng med på liften du också!
Annars har jag fullt upp här med allt i scrapväg: en hel del DT-skapande både till Hildas Rum och tidningen men även då Scrap Offen på the Nook. Men det är ju så himla roligt!

18 kommentarer:

Karin sa...

vilken cool LO! =) Kortet är ju bara sååå fint!
Ha en trevlig helg !

kram K.

Claudia79 sa...

hahaha vilken rolig titel på LO:n;)
Jättesnygg för övrigt!!! stor kram och trevlig helg!

Loreleii sa...

Härlig LO med alla knappar. Jag vet ju aldrig vad jag ska göra med knappar trots att jag tycker att det är snyggt när andra använder dem... Det där var riktigt lyckat!

Unknown sa...

Superläcker LO! Känner så väl igen det, har också en snackig 3-åring hemma ;)

Jo sa...

Jag håller med.. om det är tyst i en minut här hemma så är det något skumt på gång... Cool sida och kul rubrik!

cia sa...

Kul LO!
Bra minne att scrappa om.
Jag tycker det är ursvårt att använda knappar snyggt.

Så kul att du är tillbaka i träsket och delar med dig och inspirerar:-)

Örnen sa...

Coolt med knapparna!!

MissMian sa...

Hahaha...den övre är ju bara för häftig!!

Jenny sa...

vilken kul lo! Härligt busig liksom! Och jag känner igen det där med snackandet :-)

Kortet var supersött verkligen!

Maja Stokk / eyovine sa...

Vilken härlig knapp lo. Aj lajk... å titeln var kul =)
Härligt kort också..

Kram Maja

ZozzosLiv sa...

Vilken rolig LO. o fint kort:-) Kram

Alex sa...

hahaha! vilken cool LO!!! helt underbar! älskar pratbubblan! o cirklarna på kortet är hur läckra som helst! inspirerande!

Bettan sa...

:-D :-D bla.bla bla...:-D den rubriken var så bra! Sitter här och fnissar lite för mig själv. Har två goa ungar som jag kan göra likadana lo´s om ;-) Tack för inspiration!

beckyjune sa...

So cute! I love how you used the buttons on the layout and the sequins on the card :)

Linda sa...

Hihi, jag babblade också öronen av mina föräldrar när jag var liten, så sött!

Anonym sa...

Lol, that top is sooo funny, tfs!!

Suz sa...

Super fun layout. I love the movement you created with the buttons

Unknown sa...

Cute use of buttons!

LOVE the blah blah blah layout! Precious!

Related Posts with Thumbnails