måndag 4 maj 2009

En vinst!!!

Kan ni fatta: jag vann en av utmaningarna på Cocoa Daisys cybercrop - med den här! Skulle inspireras av en annons och jag gjorde den här lite lätt hysteriska LO:n *host*. Jag vann dessutom en RAK i en utlottning, så jag är supernöjd!! *glad*

En annan sak som jag är glad över är att jag precis har fått ett läckert DT-paket från Hildas Rum - med superfina färgglada papper från Basic Greys senaste serie Lime Rickey! *YAY* .

En tredje sak att vara glad över är att det snart startar en stor crop på The Scrapbook Nook, där man kan vinna finfina priser. Om ni vill hjälpa mig att samla poäng så får ni gärna göra det genom att registrera er på forumet (dvs om ni är inte är medlemmar där, eller inte har postat nåt inlägg det senaste halvåret) och säga att ni hittade dit tack vare bitte71. Detta gäller tom imorgon 5/5 - så skynda er in dit!!

Nu ska jag snart lägga mig, är ganska trött efter en intensiv jobbhelg där jag har blivit varse en sak igen: det är inte säkert att man är friskare bara för att man bor i ett lyxhus. Fundera på det ni och var tacksamma för varje dag ni har med era nära och kära.

6 kommentarer:

Helena sa...

Grattis. Den var super läcker.

Anna Ekman sa...

Grattis till vinsten. Det var en riktigt färgsprakande layout.

MissMian sa...

Så cool!!! Klart att den vann!

Tina sa...

I love the use of color on your lo!

Unknown sa...

I love all of the beautiful colors on this page!!

zαnуα ♥ sa...

GRATTIS!
Förstår att du vann, den är ju helt kanon! :D
*kram*

Related Posts with Thumbnails