torsdag 21 maj 2009

Ett kort och en vinst

Ett kort till ytterligare en tävling på the Nook, man skulle ha med blommor, band och minst två mönstrade papper.

Och jag vann en av tävlingarna på Allt om Scraps cybercrop, med det enda bidraget jag gjorde till cropen över huvudtaget!!! *YAY***

Vad står annars på programmet då? Tja, Agnes vaknade innan klockan 6 så jag har varit uppe ett tag. Nu duschar hon, resten av familjen sover. Ola kom hem klockan 3 inatt efter att ha varit på jobbfest så jag gissar att han kommer vara pigg i dag *mohahahaha* <------*evil laugh*

Nähä, ska se om tjejen är klar med vattnandet av badrummet och kanske vill titta på Pippi eller nåt.
Återkommer för nu är jag iaf ledig fyra dagar i rad! Tjoho! Så jag hoppas det blir en del scrappat.

Ha en trevlig Kristi Himmelsfärdshelg alla!

6 kommentarer:

Örnen sa...

Åh vilket underbart härligt kort!! Grattis till vinsten :-)

Alex sa...

Fiiiint kort! Älskar färgerna! O stort grattis till vinsten! Har inte sett många andra bidrag, men ditt skräpiga LO älskade jag massor! Ha en skön långledighet! Kraaaam!

Jenny sa...

Jättefint kort! Gillar papprena!
O grattis till vinsten!

cia sa...

Å vad mysigt kort!
Jag höll också i det där papperet igår, men det passade inte tillslut:-D

Grattis till vinsten!

Marrah sa...

Jättefint kort, vilka fina papper! Tack för kommentaren. Jag älskar också Sarah Kaystämplarna, fast det det var nog redan uppenbart :)

Anna Sigga sa...

Cute card and I love the colors!

Related Posts with Thumbnails