lördag 2 juli 2011

Semester

Det är väldigt trevligt att ha semester, det har varit ett ganska tufft år på avd. Men nu är jag ledig iaf, ända till 5 augusti! Jag har hunnit virka lite, börjat på att organisera upp saker och ting här hemma (ja, iaf i teorin då, i praktiken är det lite si och så med ordningen *hrmm*), varit på stranden några gånger, firat midsommar samt vunnit en tävling där förstapriset var boende och inträde till Astrid Lindgrens värld *hurra*. Det var en tävling på Facebook och man skulle skicka in ett foto på temat "Vardagsmorgon from hell". Tyckte det passade rätt bra med detta fotot, jag vann ju t o m.

Underbara mornar.
Sedan har jag ju fyllt år också. 25 år var det visst. *Pinoccionäsan växer* Kris? Jag?

2 kommentarer:

Karolina/karehed sa...

Vilken underbar bild! grattis till vinsten!

Helena sa...

Men va roligt :) Grattis! Skulle gärna vilja komma dit med familjen också. Bilden är ju suverän :)

Related Posts with Thumbnails