fredag 22 juli 2011

Note to self

Jag ska undvika Cocillana-Etyfin i fortsättningen. Jag har ju gnällt här i bloggen att jag dras med en envis förkylning. I början av förra veckan var jag hos läkaren och fick den där hostmedicinen utskriven. Jag har tagit en liten slurk då och då med god effekt, men har inte vågat ta så mycket. Igår kväll hostade jag som bara den så jag tog en större dos -10 ml.
Imorse vaknade jag och mådde snordåligt: svettades, mådde illa och kände mig allmänt konstig. Jag är ganska övertygad om att hostmedicinen spelade roll där, så det är något jag ska undvika framöver.
Tror jag går och lägger mig tidigt istället *gnäll*.

1 kommentar:

Nenne sa...

Usch då vännen! Hoppas att du kryar på dig snart! Hos mig är cocillana en storfavorit! ;)

Du är så härlig som fortsätter blogga och jag följer ditt maraton varje dag men jag är dålig på att kommentera! Imorrn ska du missa-bara så att du vet! Hihi!

Ha en fin helg! kram!

Related Posts with Thumbnails