tisdag 12 juli 2011

Hurra!

Idag fick jag hem två stycken paket: ett med garn och ett med scrapsaker. Det förstnämnda var från Garnaffären och innehöll bl a lite garn till en fin sjal. (Typiskt nog såg jag nu att de dragit igång superrea på de flesta garnerna från Garnstudio, synd att det inte gällde när jag beställde. *hrmm*) Det sistnämnda innehöll ett scrapkit för att kunna delta i en sommartävling hos ScrapPerra. Jag är ju totalt ringrostig på scrappandet just nu, men det var roliga tävlingar så jag hoppas kunna delta lite iaf. Dessutom var det ju papper från Sassafrass Lass, en av mina favoriter - kan väl knappast misslyckas helt eller hur?
Men ikväll blir det en tidig kväll tror jag, har fått en envis sommarförkylning och känner mig t o m lite febrig.
Hoppas ni andra får en fortsatt bra kväll!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails