fredag 1 juli 2011

Inläggsmaraton

Hej bloggen. Hej alla läsare som eventuellt finns kvar. När jag kikade in här så såg jag till min stora häpnad att jag faktiskt haft 14 besökare idag! Det måste ju innebära att det kanske finns någon liten stackare därute som sitter och tom VÄNTAR på att jag ska uppdatera min blogg?

Jag kanske skulle ordna ett inläggsmaraton, precis som sötaste Kamilla (som för övrigt fyller år idag, GRATTIS!!)?
Inte för att jag har så mycket scraprelaterat att visa upp (vg se föregående inlägg från 11 maj, så förstår ni hur mycket scrappat jag har gjort sedan dess *host*), men lite annat pyssel och trams kan jag säkert skrapa ihop.
Iaf, tillbaka till inläggsmaraton:
HÄR ÄR "REGLERNA":

* Gissa hur länge jag kommer att klara av att skriva nya blogginlägg. Kommentera detta inlägg och skriv vilket datum du tror att jag kommer att missa på.

* Om din gissning ”går ut” får du naturligtvis gissa på ett nytt datum.

* Du får bara ha ETT aktuellt datum åt gången

* Du får inte gissa på ett datum som någon annan redan tagit, om två gissar samma datum så vinner den som först lämnade gissningen.

Tipsa gärna om tävlingen i din egen blogg!

Vinsten då, undrar någon??? Det blir något pysselrelaterat, jag vet inte än vad. Jag får helt enkelt lov att återkomma med detta.

LYCKA TILL!! (och lycka tillspark i baken åt mig också - heja mig!!!!)

23 kommentarer:

Anonym sa...

Hurraaaaaaaa! :) Jag gissar pá 15!!! Lycka till!! xxx

allram/ Jenni sa...

Jag tror starkt på dig så jag gissa 20 dagar.

bitte71 sa...

Vad kul att ni tror på mig, vill bara förtydliga (ska ändra i texten ovan) att ni skriver DATUMET ni tror att jag INTE bloggar - det blir lättare att hålla koll då! Så Annelie: jag sätter 15/7 på dig och allram: 20/7 på dig, ok?

Helena sa...

1/8

Sofia sa...

7 augusti gissar jag på.

Linda sa...

24 juli

Veronica Tingvall sa...

Jag gissar på den 22 juli

Karolina/karehed sa...

Jag gissar på 31/7! Lycka till! :-)

bitte71 sa...

Nenne har gissat på 23/7, se inlägget "Mat och mormorsrutor". Jag skriver det här för att ha allt samlat på ett ställe.

Carola sa...

"Sparkar dig i baken" ;) & gissar på 29/7 =)

Kamilla sa...

ÅÅÅh toppen med fler inläggsmaraton!
Meee lajki <3
jag tror du bloggar länge, så den 8/8
tror jag du missar ;)

Kram kram

Johanna Thelin sa...

Jag tror att du missar den 5/8. Så lycka till med bloggandet.

Ha det bra i sommarvärmen
Johanna

Anonym sa...

Så kul att fler hakar på denna utmaning!! Det var riktigt roligt att göra faktiskt! Jag gissar på den 15/8!
Lycka till! Nu ska jag kika vidare i din fina blogg!
Kram ztina

Kellis sa...

Då gissar jag på den 3:e augusti här också! Lätt för mig att komma ihåg då jag fyller år...*hehe*

Lycka till!! Kram/Kathleen

Nenne sa...

Oj, oj! Det går bra för dig Marie! Nu får jag göra en ny gissning och gissar att du klarar hela vägen tills skolan börjar och lite till - 1 sept missar du!

Karolina/karehed sa...

Jag får göra ett nytt försök. Denna gång visar jag på 20/8 och håller tummarna! :-)

Anonym sa...

4 OKTOBER GISSAR JAG PÅ.
Marita

Johanna Thelin sa...

Eftersom min gissning gick ut gissar jag på 2 september.

/Johanna

Kellis sa...

Hmmm... Min nya gissning blir den 30 augusti, snart BORDE du glömma av dig trots att du fått in det på rutin!

Kathleen <3

Mela sa...

Jag gissar på den 28/8 :) Kramisen!

Johanna Thelin sa...

Nu har min gissning gått ut igen så den här gången gissar jag på den 22/9.

Johanna Thelin sa...

Min gissning har gått ut igen ;) så den här gången gissar jag på den 8/10.

Ha det toppen!!

Johanna Thelin sa...

Du är verkligen superduktig på att hålla igång inläggsmaratonet vilket betyder att min gissning har gått ut och den här gången gissar jag på den 8/11 istället.

Ha en bra helg!!

Related Posts with Thumbnails