tisdag 5 juli 2011

Målar

Japp, det har jag gjort i kväll - äntligen har jag kommit igång med att göra om vår gamla furubänk (eller köpmansdisk som det nog heter). Egentligen förstår jag inte hur jag har kunnat ha kvar den så länge i det skick som den befinner sig, det är så man skäms! Men på nåt vis har jag inte kunnat göra mig av med den, vi köpte den när vi precis hade flyttat till hus 1998. Då tyckte vi att det var den snyggaste bänk vi någonsin hade sett, vi gillade verkligen furu då. Nu kan vi nog tycka mer *inte* om furu om jag säger så *hrmm*. Kaosfamiljen goes Simon och Tomas helt enkelt...

Jag hade kunnat visa upp en bild på bänken FÖRE. Jag hade även kunnat visa upp en bild på en lampmakeover som jag gjort. Jag hade också kunnat lägga upp en bild på Linnéa som verkligen kan konsten att kasta Onda Ögat på folk (läs mig). Eller nä, det sistnämnda skulle jag nog bespara er.
Men nu har jag en son som ockuperar den dator där jag kan ladda över foton och redigera kort på. Den som uppfann spelet Arma2: Armed Assault skulle jag gärna ta en snack med. *Suck*

Så det får bli imorgon istället. Då ska vi även åka och plocka jordgubbar. Vi ses!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails