torsdag 18 december 2008

YAY vad glad jag blev då!

Det var hur länge sedan som helst som jag kikade in på My Scrapbook Nook. Det är ett forum som går i perioder, är man därinne för mycket så blir man liksom "mätt" på det efter ett tag och får ta en paus. Iaf: nu var det några månader sedan sist som jag var aktiv där. De har en kategori som heter Layout of the week, då de väljer ut en layout som de tycker extra bra om. Och nu när jag kikade här, så blev jag jätteglad för jag hade blivit vald - fast det var i september, så ett litet tag har jag varit off från det forumet *rodnar*
Kan ni inte se tråden, så var det iaf med den här layouten:

1 kommentar:

Emma sa...

Så kul!!! :) Och vilken snygg LO, gillar alla foton! (själv är jag så feg på det där med många foton på en LO, vare sig det är samma foto eller olika...)

Related Posts with Thumbnails