måndag 29 december 2008

Rapport från sjukstugan

Nu har vi haft kräksjukan allihop, jag kände av det igår kväll och i natt. Idag har ingen av oss *ta i trä* mått illa än. Så nu är det bara till att skrubba toaletter med Klorin, tvätta ännu mer sängkläder och vara hemma från jobbet. jag skulle ha jobbat imorgon kväll, men de ville inte att jag skulle komma (konstigt nog) när jag ringde och sade att vi hade vinterkräksjukan.

TACK alla för alla fina kommentarer om mitt förra inlägg, blir jätteglad!
Nu ska jag lägga mig och vila middag medan tjejerna sover, tjing på ett tag.

2 kommentarer:

annika5064 sa...

Usch, stackars er! Hoppas det ger med sig snart! Önskar också dig en god fortsättning och ett gott slut!
Annika

Helena sa...

Men stackare. Hoppas ni snart blir friska.

Related Posts with Thumbnails