måndag 8 december 2008

Suck

Suck suck suck. jag är så dålig ibland på att uppdatera min blogg så det är sorgligt. Undrar om någon överhuvudtaget läser min tråktristtråkigastetristiga blogg. Men jag ska skärpa mig go vänner, JA JA JA det ska jag.
Men det är så mycket nu inför julen, har knappt köpt en enda julklapp än och imorgon fyller Linnéa år och sedan är det Lucia och och och.... Har knappt gjort ett endaste julkort (eller okejdå, två kanske), så det ska jag fixa. Och så lite skapande till mina uppdrag. Tomten, kan du fixa mer än 24 timmar per dygn åt mig i julklapp, tack?
Och så tror jag att mycket av min ork går åt till att separera två små illbattingar som hela tiden ryker i luven på varandra eller pillrar sönder saker och kladdar ner och sover dåligt på nätterna. Två veckors vistelse på spa skulle inte sitta dumt nu, hör du det också tomten??
/I´ll be back/Marie

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails