tisdag 30 december 2008

Fler nyårslöften och Gott Nytt År!

Några fler nyårslöften inför 2009, eller snarare saker jag ska ta tag i:
* Ta upp stickningen igen. Jag har inte stickat något alls i stort sett sedan jag upptäckte scrapbookingen, men nu har det börjat suga i sticktarmen så smått igen. Jag är så sugen på att göra små dockkläder till tjejernas dockor och massa annat.
Vill man ha en massa fina gratismönster så kan man ta en kik på den här sidan. En riktig guldgruva och dessutom finns det virkskola och stickskola för er som inte är så hemma på det här med fastmaskor, aviga hit och stolpar dit.
* Börja använda symaskinen mer, både i scrappingen och rent generellt: kanske sy lite mjuka kläder till barnen?
* Göra i ordning lekstugan vi har på tomten: måla och inreda.
* Göra något kreativt med barnen varje dag.
* Under januari månad ska jag försöka ta kort varje dag för att sedan dokumentera på något sätt.
* Göra något roligt med Oscar enbart minst en gång i veckan: bio, muséet eller nåt annat.
* För fler av mina tankar inför 2009 kan ni ju kolla här.
Nu önskar jag er mina kära bloggläsare ett riktigt gott nytt 2009!! Det blir ett annorlunda nyår i år, vi firar själva eftersom vi sitter i karantän *fniss*. Men det blir säkert bra det med.
Syns nästa år!!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails