fredag 31 oktober 2008

Puh!

Idag har sambon varit ledig och det var väl tur: för vi har varit på shoppingtur. När klockan var 12 så hade vi hunnit med att handla på Maxi (fast sambon fick ta med sig Linnéa ut eftersom hon fick ett "jagvillinte-utbrott" och lade sig på golvet och skrek), köpa vinterskor till alla tre barnen, köpa present till en kompis som fyller år imorgon, köpa vin på Systemet, åka inom Överskottbolaget för att köpa prinsessklänningar till småtjejerna samt köpa kinamat till lunch *puh*. Jo, just det: glömde ju: Linnéa hann ju även med att aktivera larmet på Elgiganten genom att öppna en larmad dörr när sambon tog med sig henne dit medan jag handlade klart på Maxi. Behöver jag säga att det var lite pinsamt? Det var inte länge sedan hon tog ett par byxor på Lindex och glatt knallade ut med dem genom dörren så larmet gick där också. Appinsamt!!

Jag ska försöka få gjort några bidrag till Stellas cybercrop ikväll, efter Idol förstås. Är det inte dags för Johan Palm snart att åka hem och komma igenom målbrottet? *suck*

1 kommentar:

E sa...

Håller med om att Johan ska åka ut ur idol...Många tror att bara för att jag är 13 år så tycker jag att han är bra för att han ska vara söt och allt det där, men NEJ! Ut med honom!

Vad pinsamt med dottern där, men det måste varit lite kul när hon tagit ett par buxor och vandrat ut ur lindex ;)
Jag ser framför mig en liten tjej ta ett par byxor och sedan glatt bara gå, och inte bry sig ;)

Kramizzz Kicken

Related Posts with Thumbnails