onsdag 22 oktober 2008

Fler bidrag till Idol

Ett bidrag till en bonusutmaning i Idoltävlingen, ordet stjärna skulle finnas med i titeln och minst en stjärna av något slag skulle vara med.
EDIT:nähä nä, vilken tur att jag läste reglerna för deadline - vilken är kl 23.15. Antar att jag inte får visa upp det än då så jag tog bort bilden tillfälligt.
EDIT igen: nu är min klocka 23.15 så jag lägger in det igen...
Och så till deltävling 2: tema girlpower/alt. söta pojkar, något bling, något sick sack, lager på lager, något rutigt, prickigt eller blommigt papper samt bonusprodukt lace cardstock. Jag har blurrat ansiktet på kompisen, för jag vet inte om hon hade velat vara med på bild. LO:n handlar lite om mig och min kompis i början av 90-talet *host*

Har du inte hoppat på Idoltävlingen än? Lugn, det finns tid kvar. Och det bästa av allt är att om du hoppar på nu och uppger mitt namn när du skickar in ditt bidrag för nästa vecka så får vi extrapoäng både du och jag. Bara för att du hittade tävlingen genom mig!!! Bra eller hur? Så sitt inte där och mögla - läs här om Idoltävlingen.

8 kommentarer:

Karin sa...

Oj oj oj ,, Grymt snygga bidrag!
=)

Alexandra Lindgren sa...

vilka läckra bidrag du har fått ihop!
Gillade att du använde stjärnor som titeln i bonusuppdraget. Två flugor i en smäll! :)
snyggt!

Millas blogg sa...

Vilka fina bidrag du gjorde!
Fick användning av en biljette jag fick av dig i mitt bidrag!
Tack igen för den fina vinsten du skickade!!!

Kram Milla

Anonym sa...

WOOW!!! Vad Snyggt!!! Gillar alla detaljer!

Anonym sa...

Älskar "du är en stjärna"=D

Jessica sa...

guuuuud vad snygg idolbidraget va, helt fantastiskt! Och tack för hjälpen med tändsticksaskarna ;) Kram

citronlime sa...

Men guuuuud vilka läckra bidrag!!!! :D

Emma sa...

Så himla läckra alster!!! Och "Du är vår stjärna" är bara för underbar!!! Vilket häftigt foto :)

Det där med 90tal, ja...öh...hm...jag hade glömt bort det. Eller kanske förträngt det? Jag minns inte riktigt...

Related Posts with Thumbnails