söndag 19 oktober 2008

Åh, vad jag är dålig....

....på att uppdatera min blogg. *skäms* Jag pysslar lite, det gör jag - men jag orkar inte visa det just nu. Och det stora hemliga projektet då, frågar sig någon uppmärksam läsare?
Det är på gång. Fastän det skulle ha blivit officiellt tidigare i veckan. Tyvärr inträffade en del tråkigheter på vägen som gjorde att folk gick skilda vägar - ibland när man bara "ses" i cyberrymden så är det lätt hänt att missa allt det där som vanligtvis sker i mötet mellan människor: kroppsspråk, ansiktsuttryck osv. Jag tror att det är en del av förklaringen (om än inte hela). Men iaf: projektet som jag är med på blir snart offentligt, håll ut.

Nån mer som är Idolberoende? Inte? Ja...? En, två....? Nähä. Jag är det i alla fall. Och jag tänkte visa vem jag hejar på och vill se i finalen i Globen:
den här tjejen har en av de starkaste och mest fantastiska rösterna i hela tävlingen - och hon är bara 17 år!!!

Och så den här killen. Han är helt underbart originell, både till sin personlighet och sångstil.

Hejar på!!!

1 kommentar:

MissMian sa...

Japp...du är dålig på att skirva! Jag längtar efter dina inlägg OCH framförallt efter att se alla fina layouter!!

Related Posts with Thumbnails