måndag 6 oktober 2008

Hemma från jobbet

Har jobbat ikväll. Och jag måste bara få berätta hur nöjd jag är med att ha ett jobb som jag trivs så med. Det är SÅ givande, även om man ibland blir brutalt medveten om livets skörhet. Att jobba så nära inpå döden gör att man blir rätt ödmjuk och tacksam för att man har det man har. *svamlar*
Men nu är jag jättetrött, som tur är är jag ledig imorgon. Och jag vet egentligen inte varför jag fortfrande sitter här och slösurfar när jag borde sovit för länge sedan, känner jag.

Ta vara på er och njut av dagen/Marie

5 kommentarer:

Jessica sa...

Halloj på dig :) Hoppas att allt är bra med dig? Jag tänkte bara fråga dig en sak... Vet du var man kan köpa stora tändsticksaskar till billig peng?? Var brukar du köpa dina? Kram

Cornelia sa...

Hej!
Har pm-at dej i Hobbyhusets forum... du kan väl kolla är du gullig? Kram!

Anonym sa...

Det låter som om du och jag har samma jobb... Förstår precis vad du menar. Du, att sitta vid datorn är ett bra sätt att reflektera över kvällens jobb, och att rensa tankarna.

Cornelia sa...

Hej!
Vet inte om jag har skrivit här förut... men jag har lämnat ett meddelande till dej (PM) i Hobbyhusets forum och vill så gärna få kontakt med dej!

Millas blogg sa...

Tack för bloggvinsten som kom i min brevlåda idag!
Super mycket fint! har lagt ut en bild på alla godsaker i min blogg, hoppas det är okej!
Ska bli så kul att skapa med det!
Tack igen!!!!

Kram Milla

Related Posts with Thumbnails