måndag 6 oktober 2008

Lite gammalt och bortglömt...

Kom på att jag hade lite som jag inte lagt ut i bloggen, så ni får stå ut med tre AgnesLO:sar *fniss* och massa vita hydraneablommor *hihi*. Den översta gjorde jag efter en skiss på Magdas scrapfeber, den mittersta till tävlingen på The Nook (som jag för örigt hoppade av, för jag hann inte med allt) - man skulle inspireras och ha med en sångtitel. Den nedersta gjorde jag efter en skiss i deltävling 2 på Brunkullans forum. Sedan hade jag en del kort också som jag inte vista, men det får bli senare.



3 kommentarer:

MissMian sa...

De är helt underbara!!!! Jag bara smälter!

Anonym sa...

men du vilka fina LOs!! den första "sjuk" var helt underbar!!!

Kickans_blogg sa...

Såå söta LO`s!! Tack för dina rara ord i min blogg!! :0) Kramizar Kicki

Related Posts with Thumbnails