måndag 27 oktober 2008

Lite svammel

Ja, egentligen har jag inget nytt att komma med - har faktiskt gjort klar mitt bidrag till Idoltävlingen redan och skickat in inom 24-timmarsgränsen - nu får ni allt plocka upp hakorna som trillade ner, eller hur?!!!!!!
Och jag är så fnissigt löjligt nöjd över idéen jag kom på till den utmaningen, så det är inte sant *fnissar igen* Men det får ni se på onsdag, för innan dess får man inte blogga sitt bidrag.
Nu såg jag att det låg en bonusutmaning ute, ett bröllopskort som skulle göras. Men det får bli imorgon.

Annars då, vad händer? Höstlov är det här så jag har lagt rätt mycket ledigt på mitt schema den här veckan (jobbar endast torsdag kväll). en stor fördel att man kan lägga sitt schema själv, eller iaf komma med önskemål hur man vill lägga sina dagar *gillar*.

Och så hade Stellas massa tävlingar ute redan i sin cybercrop, får man ju inte missa. Men ikväll är jag rätt trött - får se om jag kanske kan skriva ut lite foton....
Ha en bra kväll alla/Marie

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails