måndag 20 oktober 2008

Några nya

Jag har hakat på den superskojsiga Idoltävlingen (jag sade ju att jag var Idolberoende) på Pysselpassions blogg. Första veckan fick man välja mellan två utmaningar, jag valde en materialutmaning. Brads, blommor, bling, chipboard och chalk skulle finnas med och temat skulle vara Födelsedag.
Sedan ett bidrag till hösttävlingen på Brunkullan, den där man skulle använda ett speciellt tävlingskit:

Jag tror jag kommit in i en liten tillfällig (förhoppningsvis) scrapblock. Allt jag gör ser likadant ut, platt och trist tycker jag - blä. Hmm....

4 kommentarer:

MissMian sa...

Men du...det enda som är likadant är att de är LIKA snygga!! Älskar den översta!! Supersnygg! Och jag gillar allt med den nedre med!

Sandra Jungergård sa...

Tycker inte alls dina Lo:s är platta och tråkiga.De är ju jättefina.. Fast jag vet att jag känner likadant ibland( med mina alster), men det är ju bara ta nya tag...

Snygg blogg oxå! Liten fråga bara: Hur får man bloggen så fin? Jag hittade bara mallar att gå efter när jag startade min. Har du något bra tips på sida där man kan lära sig lite hur man gör?

Jessica sa...

halloj igen :D Jag måste hålla med alla andra och verkligen säga att jag inte alls tycker att dom är platta och tråkiga utan jättefina! Jag ÄLSKAR den nedersta och den översta är också jättefin... Okej, jag måste nog fråga dig igen, för jag vet inte om du har missat det: var köper du dina stora tändsticksaskar som du dekorerar?? Eller du kanske inte kommer ihåg det?? Jag tänkte nämligen försöka mig på några egna den här julen :D Men du behöver inte oroa dig, mamma kan säker införskaffa sig några från dig ändå ;) Jaja, hur som helst :P Kram

Anonym sa...

Vilka superfina!! Ser verkligen ingen platthet....

Related Posts with Thumbnails