fredag 31 juli 2009

Strut your scrap at The Nook

Nu har det startat en ny tävling på The Nook igen. Den här gången heter den "Strut your scrap" och jag har lite svårt att översätta detta, men jag TROR att det betyder ungefär "visa upp din scrap" eller nåt i den stilen. Det går iaf ut på att man visar minst tre alster i sin blogg eller nån annanstans på nätet (Facebook eller liknande), och dessa alster ska vara gjorda med något/några av de senaste kiten från The Nook. Jag visar upp dessa, fastän de precis har blivit bloggade i ett nyligen tillagt inlägg så samlar jag dem på ett och samma ställe. Scrolla ner och läs vidare hur både DU och JAG kan bli vinnare!

Vill DU hjälpa mig att vinna ett presentkort på 75§? Isf, susa över till den här tråden på The Scrapbook Nook, där postar du en kommentar att du har sett mina alster här och ju fler som nämner mitt namn desto större chans har jag att vinna eftersom man får en lott för varje kommentar.
Jaha, då undrar du förstås vad just DU kan vinna på att hjälpa mig??? Jo, det är det som är det fina i kråksången - tillsammans med min "lott" så dras även ditt namn. Och DU kan vinna ett gratis kit från the Scrapbook Nook - låter väl jätteskoj eller hur??
SÅ snälla snälla, rusa rusa och hjälp mig/dig/oss att vinna!!! TACK på förhand!
And in English:
I need your help to win a 75§ gift certificate at The Nook. If you go by this thread and post a comment that you have seen me Strut my Scrap her on my blog (using the June kit from the Nook), the both of us have a chance to become winners! I win the certificate and YOU win a FREE kit from The Nook if our names are drawn at a random drawing - SOUNDS GREAT or what?!
So please, hurry to help us win! Thanks in advance!

15 kommentarer:

Zarah sa...

JÄTTEFINA alster! :D

Unknown sa...

Underbara layouter!! Den understa, med cirklarna, är bara sååå vacker - liftvarning!!!

Kram, H.

Unknown sa...

I love how you used the Cosmo! Beautiful work!! Good luck with your strut!

Daniela Dobson sa...

Wow, these are adorable. Love the photos and all the circles!

Alex sa...

Åh! Såå kul att du har hakat på! Håller tummarna!

Helt fantastiska layouter! Verkligen nåt att skryta med! ;-) Den sista med cirklarna är sååå inspirerande! Så underbar! Älskar, älskar, äääälskar den!

Jeune Girl Crafts sa...

very cute! love your style!

Aihara Ramintessah Sanchez sa...

Love the details,the stitching and the mist hun!Fab works!!!

Monique Liedtke sa...

Love your pages! It's a shame I can't read everything you write but your lo's are fab!

pysselpetra sa...

Underbara bitte- de liksom hänger ihop som en serie konstverk, älskar cirklarna och färgglädjen- snyggt!!!

Nicole Martel sa...

I love your work, all of your layouts are fabulous!

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

Kanonbra! Du får fargene til å poppe ut!

Cattis sa...

Vilka härliga layouter...och den nedersta bara älskar jag, så Underbar!

Kram/Cattis

chenguna sa...

I LOVE your pages! Great pages!
Michelle M.

Nenne sa...

Suveränt fina LO's!!! Åhh...du gör verkligen CC's papper rättvisa! Heja!

Victoria sa...

Great work!!

Related Posts with Thumbnails