måndag 27 juli 2009

Cocoa daily prompt: Ol´memories

En layout till en utmaning på Cocoa Daisy: scrappa om ett "gammalt minne" och som extra twist använd tre olika papper från samma tillverkare. Jag har scrappat om vår ettårsdag av vår förlovning 22 juli 1996 (vi är fortfarande inte gifta *host*), vi åkte till Hovs Hallar utanför Båstad: en otroligt vacker plats med höga klippor och vacker utsikt.. De stämplade bokstäverna i rubriken har jag helt enkelt snott rakt av från Emma/EmmLa (ja, själva idéen då, inte bokstäverna i sig *fniss*) - tokgillar den notstämpeln!!

Jag har en hemlis också, är så sprickfärdig så jag smäller av snart!!
*trallar vidare*

9 kommentarer:

Pyzzlan sa...

Nämen nu blir man ju jättenyfiken när du skriver sådär... Berätta mera! Härligt nostalgisk LO och jag håller med om att notstämpeln är jättefin. Ha det gott!

cia sa...

Kul LO med notstämåpel och med bok-papper bakom fotot.
Så nyfiken på din hemlis:-)

Zarah sa...

Superfint! Hemlisar är bra för själen. :D

Miss Goldie sa...

Såå fina färger och notstämpeln är verkligen kanon! Berätta nu då, vi dör ju av nyfikenhet här!!! :-)

Maja Stokk / eyovine sa...

så himla läcker!!! visst är det kul med hemlisar =D.... håller på en jag med *hihi*

Kram Maja

Sara sa...

Jättein lo!
Måste erkänna att man blir lite nyfiken på vad det kan vara ;)
Kram

Bettan sa...

Kul att få lite äldre foton scrappade ibland också. En väldigt fin layout.
Oj, va hemlisar som svävar omkring just nu ;-) Blir ju jättenyfiken ju :-)

ZozzosLiv sa...

Jätte ljuvlig LO...
Kram

Karin sa...

Vilken snygg Lo! å va är det för hemlis, blir ju gööörnyfiken.. ;)
kram kram!

Related Posts with Thumbnails