torsdag 16 juli 2009

Några kort och "Tom Traktor" goes minialbum

Jag hade en del kvar att göra av mitt senaste DT-paket från Hildas rum. Det paketet innehöll ju papper ur Basic Greys serie Lime Rickey - härligt färgsprakande material! Jag gjorde två kort och så pimpade jag om en gammal trasig pekbok som hette "Tom Traktor" till ett litet minialbum med bilder från en dag på Äventyrslandet i Halmstad förra sommaren (recycling is da shit, eller hur?!!)
Om ni vill läsa något utförligare vad för material jag använt, så kika in i butikens blogg och så tycker jag ni ska handla på er lite papper ur denna serie hos Hildas rum!

3 kommentarer:

Claudia79 sa...

Snygga saker allihopa!! Så sugen på de där BG:s papprena!!!
Ha en trevlig helg!kram

Karin sa...

VIlka läckra kort! Jättesnygga! Minialbumet är jättefint oxå!=)
Ha en härlig helg,
kram kram!

Cattis sa...

Det översta kortet är ju bara så snyggt! Och minialbumet sååå härligt! ♥

Kram/Cattis

Related Posts with Thumbnails