torsdag 30 juli 2009

Daily prompts, en scraplift och ett bebiskort...

Har faktiskt hunnit med lite scrap de senaste dagarna, när vi haft lite "semester" från Liftvarning och tidningen. Jag har bl a gjort några alster till utmaningarna på Cocoa Daisy och ett litet bebiskort till min svägerskas nyfödde lille son som föddes i går.
Till en utmaning att använda mist, och det var första gången jag använde det. SÅ kul, nu vill jag bara ha fler färger!!Kanske ska förklara tanken bakom också: det finns ett barnprogram som heter "Lilla prinsessan". Det handlar om en prinsessa som är mest som barn är mest: lite busig, nyfiken, med kaksmulor runt munnen och lortiga fötter - PRECIS som mina små sötloppor *hihi*.
Till en utmaning att scrappa ett naturfoto.
Scraplift av den här layouten.
Det är en av mina stora scrapidoler, Anna Björklund som har gjort den och jag var ju tvungen att hänga på! Och så ett enkelt bebiskort. Det var allt för denna gång, nu börjar jag jobba igen imorgon eftermiddag *suckar lite*. Så nu blir det väl lite mindre tid och ork för scrap *suck igen*.

5 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Lilla prinsessan LO:n är helt otroligt härlig! Gillar de runda cirklarna, fotot och bilden på prinsessan. Underbart!

Sara sa...

Oj vad du stått i!! Jättefina lo:s och kort!
Kram

Örnen sa...

Oj vad mycket fin du har skapat!!! *tokgillar*

Pyzzlan sa...

Vilka härliga färgsprakande alster! Jag gillar också lilla prinsessan LO'n - vi tittar ofta på henne på TV. Kul med sätt att skriva texten sådär längs med.

Maja Stokk / eyovine sa...

Åh vilka underbara inspirerande alster!! Lilla prinsessan speciellt så enkelt men ändå otroligt effektfullt. Visst är det kul med mist =D

Kram Maja

Related Posts with Thumbnails