torsdag 16 juli 2009

ATC-kort

För ett tag sedan var jag med i en swapp på Allt om Scrapforumet. Det var en ATC-swapp: något jag aldrig varit med i tidigare men den här lät så rolig så jag kunde inte låta bli. Man fick lista en rad olika saker man gillade och tyckte om och så gjorde de andra deltagarna personliga kort utifrån det. Häromdagen anlände mina kort i brevlådan och såhär otroligt fina var de!! saker jag skrev att jag gillade var bl a katter, kaffe, bling, spets och egengjorda dekorationer.

För övrigt vet jag att jag är en otroligt dålig bloggare just nu, men jag ska skärpa mig och uppdatera bloggen lite senare ikväll - med några DT-alster till Hildas Rum bl a. Så kika gärna in igen senare!

1 kommentar:

Pyzzlan sa...

Åh vilka härliga färgsprakande alster!! Du har ju varit såå produktiv i sommarvärmen :-) Är det verkligen gröna dymoband i minialbumet? Var har du hittat dem?

Related Posts with Thumbnails