fredag 12 september 2008

WIEEEEEEEE

Tjoho, jag kom faktiskt tvåa i Stellas Fyrklövern! Det lustiga var att det var i korttävlingen med det här kortet! Jag som egentligen inte är kortmakare i första hand. OCH som om det inte vore nog: jag vann dessutom en av utlottningarna i den valfria LO-klassen. *slår en frivolt*
Materialutmaningen är inte utannonserad än, så vi får väl se om det blir något där. Men jag är SÅ glad för det jag har vunnit! *försöker stå på händer men dansar en glädjedans istället*

3 kommentarer:

Hanna-Marie sa...

grattis igen :-) å tack för din snälla komentar :-)

ja en av tävlingarna kvar men där var inte en av mina starkaste LO:s med så där tror jag inte på vinst men kanske på utlottning om man har tur :-p

å jag fick mai lfrån stellas att jag var ett par ynka poäng från förstaplatsen i skissen :-p kul men trist på samma gång :-D

Helena sa...

Ja, jag såg ju det. Så roligt för dig. Super grattis, det är du värd.

Unknown sa...

Grattis!!!! Så roligt när det är många man "känner" som vinner :) Kortet är såååå fint!

Kram, W.

Related Posts with Thumbnails