tisdag 2 september 2008

Bidrag till Brunkullan och Stellas

Då ska vi se... Ett bidrag till till Stellas fyrklövertävling blev det, av American Craftskitet. Det blev till utmaningen: har använt rubons samt damasksticker ur kitet. Blomman har jag gjort själv av urklippt papper samt piprensare. Och på Brunkullan pågår just nu en stor hösttävling. Till etapp ett skulle man inspireras av en höstbild med texten till "Höstvisa" ( ni vet den där vemodiga visan av Towe Jansson).

I bonustävling 1 skulle man scraplifta den som skrev innan en i tråden. Jag valde att scraplifta superduktiga Willea och såhär blev det:
I bonustävling 2 skulle man göra ett bröllopskort:
Det var nog allt för idag, nu känner jag mig helt mosig i huvudet så jag tror det är dags att gå och nana kudde *gäsp*

Edit: VARFÖR är vissa bilder klickbara och andra inte? Spelar det någon roll att jag flyttar om bildernas ordning eller vad???? Och VARFÖR blir det ibland långt mellanrum i nederkanten av varje inlägg jag gör? *muttrar*

4 kommentarer:

MissMian sa...

Underbara layouter!!! När det gäller fotona så har jag och Sara klurat mycket på varför en del är klickbara och andra inte...men vi har inte kommit på ett svar än så gör du det så får du hojta till!
När det gäller att det blir långt mellan vid nederkanten så brukar jag ställa mig längst ner och trycka upp mig innan jag publicerar.

Örnen sa...

Underbara alster!!

Angelika sa...

Å vilka fina alster!! Älskar verkligen den du liftat av Willea, suuuperfin!!!
Vet inte heller och undrar varför det är så, tack iaf MissMian för tipset om att trycka upp...:-D
Kram kram

Emma sa...

Så fina alster!! Gillar speciellt "Vemod"...den är så bra, både vacker LO och perfekt till temat.

Related Posts with Thumbnails