söndag 21 september 2008

Hej...

...jag heter Marie och jag är en dålig bloggare.
*korus* "Hej Marie!"
*ledare* "Och vad har du på hjärtat då?
*jag* "Jo, jag är dålig på att uppdatera min blogg. Men jag jobbar en del nu, flera kvällar... Och så är det en stor tävling på The Scrapbook Nook som håller på... Och så har jag annat på gång också, en liten hemlis i scrapväg...*
*ledare* "Jaha, vad då för hemlis? Här har vi inga hemligheter för varann!"
*jag* "Jamen, det kan jag inte berätta än, ni får vänta lite till*
*ledare* "Hmff, allt det där är bara undanflykter - ingen ursäkt att inte blogga!!!"
*jag* "Nähä, ok då, får skärpa mig då... Om jag lovar att uppdatera imorgon då med lite alster från The Nook?"
*ledare* "Ja, det blir väl bra"
*korus* "Tack Marie, för att du delar med dig!"
/Over and out

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails