måndag 29 september 2008

En hemlis....

....kommer snart att avslöjas! Jag har fått en förfrågan om att ingå i ett jättestort projekt som har dragits igång på Allt om Scraps forum.
Så här skriver Moma (Monica Martinsson) i ett inlägg:

"Som de flesta av er vet, pågår en stor hemlighet här bakom kulliserna. För att ro projektet i land har vi, jag själv, Carola och Maxell, arbetat hårt med att knyta många, allsidiga scrappare och pysslare till projektet. Nu får ni veta vilka som är med och om ni håller utkik i deras bloggar så kan ni kanske få veta ett och annat. För er som inte fick vara med den här gången; håll utkik, det kommer fler chanser inom kort!
Alien_Bling - Evelina E
Anki - Anki M
Bi - Birgitta F
Bitte71 - Britt-Marie S
Cattis - Catarina
Chruss - Christina K
Cilla T
Cissi - Cecilia J
Ejris - Ann Ejris J
Essmos - Karin S
Henrietta - Henrietta B
ikis - Monika B
LenaS - Lena S
Lilo - Lilo N
Linda - Linda
maffiapudeln - mAnda
Mammaria79 - Maria A
MariaS - Maria S
MiaS - Mia S
Mia_Malmö - Inger
Millan - Camilla K
mison - Marie J
Mimmielie - Milo L
Nathalie - Nathalie B
RonjaS - Ronja S
Saawan - Maria S
Sam - Sara F
Sannasmamma - Christine S
Scräpemma - Emma L
skberg74 - Sofia B
Tette - Theresa E
Tinto - Johannah H
Ulrika_m - Ulrika M"

Så jag är naturligtvis jätteglad och stolt över att få vara en del av detta, det är ett projekt som aldrig tidigare har setts i Sverige - helt nytt och annorlunda koncept. Jag kan inte avslöja än exakt vad det rör sig om, men det kommer att avslöjas om några veckor (mitten av oktober). Så jag passar på att göra en reklamräd för detta, kika in här emellanåt - vem vet: jag kanske ger er en liten liten sneakpeak av det jag håller på med?

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails