torsdag 15 september 2011

Tantvarning?

Idag tog jag vägen förbi Apoteket och köpte stödstrumpor. Är det tantvarning på det? Nä, det tycker jag faktiskt inte, när man springer fram och tillbaka så mycket som man gör på jobbet så märker man hur svullna och stumma benen är på kvällen. Dessutom har var och varannan av jobbarkompisarna det också, fast de har ju beställt lite snyggare strumpor i turkost, rosa, randigt osv på nätet. Jag har ju aldrig velat vara med på deras beställningar för jag har inte trott mig behöva det men nu har jag fått krypa till korset och medge att det faktiskt var rätt skönt med sådana strumpor.
Nästa steg blir väl att jag tvingas erkänna för mig själv att jag nog skulle behöva kolla min syn för jag kanske skulle behöva glasögon *fortsätter se lite suddigt*

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails