torsdag 2 september 2010

Jodå...

...det börjar flyta på tror jag. Jag har gjort en layout till - den här gången till Nook U-tävlingen på The Scrapbook Nook. Så nu blir det en månad av total nervanspänning för att hinna med alla extrautmaningar som brukar dyka upp titt som tätt. Förra gången jag var med på en sådan här tävling på The Nook var jag helt scraputsliten i flera veckor efteråt *hihi*.

Ni skulle kunna hjälpa mig med en sak (om ni nu inte redan är med på forumet): titta in i den här tråden och posta ett inlägg om att jag har tipsat om tävlingen. Då kan jag få några extrapoäng, och det skulle jag bli väldigt glad över. Detta gäller t om 4 sept (eller 5 sept kl 09.00 för svensk tid tror jag).

1 kommentar:

Lilo sa...

coolt!!!! Gillar massor! Något jag kan få visa på Mollysidan tro??

Related Posts with Thumbnails