onsdag 8 september 2010

Award!

Åh, jag har fått en fin award från superduktiga, söta, gulliga Nenne! Har ni inte varit inne i hennes blogg och kikat så gör det omedelbums - hon gör SÅÅ mycket fint! Så här skriver hon i sin nominering till varför bl a jag fick awarden:


"Du kan allt! Även om du hamnat i en scrapsvacka så har du alltid nytt roligt pyssel på gång, när jag blir stor vill jag kunna virka som du!" *glad*


Man ska dessutom berätta sju sanningar om sig själv och skicka awarden vidare till sju andra bloggare.

OK, sju sanningar om mig:
* Jag har hälsat i hand på den förre påven Johannes Paulus II, detta var under en klassresa till Rom när jag gick på gymnasiet och vi var på audiens hos påven.

* Jag är väldigt bra på att skjuta upp saker till sista minuten - jobbar på att bli skärpa mig.

* Jag är kaffeberoende.

* Jag har aldrig stått på ett par slalomskidor - tycker det ser helt vansinnigt ut att kasta sig nerför en snöig backe med livet som insats. Tack men nej tack.

* När jag kör bil brukar jag roa mig med att klura ut ord av andra bilars registreringsskyltar.

* Att kolla på sjukhusserier (från riktiga sjukhus och liknande) är nästan ett beroende för mig. Även serier som "Djurpolisen i Houston" och andra djurräddarprogram får mig att nästan gråta när de räddar en kattunge som trillat ner i en brunn eller rensar upp hos en gammal tant som har 50 hundar i sitt lilla hus.

* Jag är en riktig hemmaråtta som trivs allra bäst i vårt lilla hus tillsammans med min familj.

Jag väljer att fega ur och nominera denna award vidare till alla som läser min blogg. Lämna gärna en kommentar så jag kan komma och besöka er och läsar era sanningar!

2 kommentarer:

Nenne sa...

KUL! Ja, det kanske få bli min nya grej när jag kör bil - att klura ut ord av regskyltar! Läste för några år sedan om ngn typ av grej då man skulle försöka hitta registreringsskyltar med siffrorna från 001 - 999, jag har sett en med 001, sen tog det stopp!

Storkram!

Linda sa...

Ser du min lilla bil så är den Min Lilla Ka. :) Min farbror har Halmstads Dummaste Klubb osv. Hela släkten har olika namn på sina bilar. :)

Related Posts with Thumbnails