måndag 26 juli 2010

Ljuvliga sommardagar

Härliga sommardagar. Vi tar sovmorgon, har inga tider att passa, dricker vin på en tisdag och barnen får godis (ibland) fastän det inte är lördag. Dagarna kommer och går, vi sitter uppe länge på kvällarna, barnen badar i poolen, gungar och klättrar i träd och lägger sig när de blir trötta. Ofta är vi nere vid stranden för att svalka oss när det varit som varmast. Idag tog jag med kameran för en gångs skull ( jag har varit lite orolig att det skulle komma sand och vatten i den). Hoppas ni har en bra sommar ni också, oavsett om ni jobbar eller är lediga. Jag har två veckors ledighet kvar, och ska fortsätta njuta.

2 kommentarer:

iGullbrandstorp.se sa...

Hej Marie.
Vill bara meddela att jag har gjort lite reklam för din fina blogg på min hemsida - igullbrandstorp.se. Jag har också placerat den bland min länksamling. Kul att det är fler än jag som gillar att göra hemsidor/blogga. Kommer att fortsätta att följa din blogg, nu när jag vet att den finns.
mvh fr@sse - igullbrandstorp.se

zαnуα ♥ sa...

Men åhhhhhh!! Vilka underbara foton! Måste ta med kameran och åka till stranden jag med, blev så himla inspirerad nu, tack! =D
*kramar*

Related Posts with Thumbnails