tisdag 13 juli 2010

Avslutade uppdrag

Jag är ju som ni vet inne i en rejäl scrapsvacka just nu. Därför har jag valt att avsluta mitt designeruppdrag hos Scraplagret. Tidigare i våras avslutade jag även mitt uppdrag hos Hildas Rum. Det är jättetrist, men jag känner att det inte är rätt att ta emot material som jag inte kan göra rättvisa. Jag vill tacka världens två bästa DT-mammor Angelika hos Hildas Rum och Emma på Scraplagret för tiden jag har fått ha hos er, ni är bäst!
Designeruppdraget hos Allt om Scraptidningen har jag fortfarande kvar, vi har ju sommaruppehåll just nu och jag hoppas få tillbaka inspirationen snart igen så det blir nya friska tag i augusti igen!
Jag kanske skulle försöka se mig omkring efter nån skoj tävling eller utmaning, det kanske kunde få igång scrapinspirationen igen?

7 kommentarer:

MissMian sa...

Trist att du slutar men jag förstår hur du känner. Hoppas att du får tillbaka lusten snart, du är en sån inspirationskälla! Stallas har en månadstävling just nu där du ska inspireras av en bild...den tror jag skulle vara något för dig!

Cath. sa...

Å, så tråkigt! Men jag förstår precis och du är väldigt klok! Hoppas förstås att du blir kvar hos oss på AoS och är säker på att det kommer lite scrapglädje till dig i sinom tid.
KRAM!

Aase sa...

Var tid har sin tjusning är det inte så?
Vilken tur för oss på AOS att du finns kvar hos oss!

Kram Aase

Emma sa...

Vi kommer sakna dig massor Marie, men du gör rätt som gör det som känns bäst, det ska man alltid göra! Du får hoppa på nån tävling hos Scraplagret framöver också :) Kramar Emma

Mahlin sa...

Du är så klok som gör vad som känns bäst.. jag hoppas dock du kommer ur din svacka för du inspirerar mig...

Lilo sa...

Så där gör ju jag med. Avslutar saker när jag inte har lusten kvar. Tror det är smart för att få tillbaka sin scraplust igen! =) Du kan samla frön hos mollys scrapbooking. ;) Eller så kan du tinga våra kit och bli överraskad en gång i månaden! ;)
Kram till dig! Ta hand om dig så din fina scraplust kommer åter!

Morfen sa...

Det är tråkigt att du hamnat i sådan scrapsvacka, men det är skönt att avsluta uppdrag och slippa känna någon press då antar jag. För min del brukar jag bara vänta ut scrapsvackor, göra annat - baka, se på tv, se på ännu mera tv, fota, läsa.. Förr eller senare kommer inspirationen tillbaka. Kram!!

Related Posts with Thumbnails