onsdag 7 juli 2010

Här är det stiltje

Ett litet kort kan jag dock visa, för Scraplagrets räkning. Det är inte kul att vara nere i en scrapsvacka - har en del kvar att göra av senaste DT-paketet som är jättefint. Jag har dock bara INGEN inspiration alls, tycker allt jag gör bara blir fult och likadant hela tiden. Suck.
Annars har jag semester nu och det är jätteskönt. Jag har använt en del av min lediga tid till att måla om tjejernas rum och nu ska jag inreda om lite därinne tänkte jag. Virkar gör jag också, det är avkopplande att sitta med på kvällarna.

Hoppas ni har en bra sommar!

4 kommentarer:

Nenne sa...

Det kommer, det kommer...Jag gillar ju din stil så vadå om allt ser likadant ut?! :)

Storkram!

Theresa/Tette sa...

Kortet är super snyggt! Ta det bara lugnt - svackan kommer att gå över!
Kram Tette

Malin sa...

Vilket fint kort :)

Marie/Mison sa...

Händer inte mycket här heller...

Related Posts with Thumbnails