måndag 2 november 2009

Deppigt

SUCK. Jag har haft samtal med min chef idag om var jag kan tänka mig att jobba efter nyår. Teamet där jag arbetar ska läggas ner, det smarta beslutet har tagits av landstingsstyrelsen.
Jag vet inte var jag vill jobba om jag inte får vara kvar där jag är nu! Att arbeta på avdelning igen känns inte sådär jättelockande när man har fått se hur bra cancervård kan bedrivas i hemmet.

Ja, jag vet inte vad jag egentligen ville säga mer än att jag bara ville skriva av mig lite.

5 kommentarer:

Karolina/karehed sa...

Hoppas verkligen du hittar/får något jobb som känns bra!
Dina canvastavlor är helt underbara! Blir sugen på att testa gesso.
Kram Karolina

Unknown sa...

Usch, så tråkigt!! Skickar en stor kram och hoppas du får något nytt, bra.

Vill också säga att dina canvastavlor är fantastiskt vackra!!

CillaT sa...

Stor kram!

Mina dagar sa...

I bland är det en mening med saker och ting så hoppas detta leder till något BRA!!!

Lilo sa...

Miljoner kramar! Dumheter att spara in på sådant som är bra, det kan bara puckade politiker komma på. Hoppas det löser sig så du får jobba på ett bra ställe.

Related Posts with Thumbnails