torsdag 5 november 2009

Använd det du har

Tro det eller ej, men det fanns faktiskt en tid innan jag upptäckte (och fastnade i) scrapbookingens värld. Och då sydde, stickade och virkade jag en hel del eftersom jag alltid har tyckt om att pyssla i olika former. Så jag har en hel del garn och tyger liggande härhemma, nu sorgligt oanvända. Men så upptäckte jag den här utmaningen hos Bea, som är lite av en "bekant" sedan vi båda två ofta skrev i samma pysseltrådar på Familjeliv. Jag tänkte hänga på här faktiskt, utmaningen går ut på att endast använda upp det man har hemma i pysselväg (och ja, ALLT material räknas - även papperspyssel och inte bara tyg och garn!) och inte köpa nåt nytt under en hel månad. HÄR kan du läsa mer om själva utmaningen och även hitta länkar till de övriga som är med.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails