onsdag 24 juni 2009

Varmt

Tack för era grattis! Det var väl en ok dag igår: Oscar ordnade sen frukost till sin mamma (färsk ananas, flingor, apelsinjuice och kaffe) - gulleplutt! I går kväll lagade vi en av mina absoluta favoriträtter: mangokycklinggryta, marängsviss till efterrätt och lantchips med vitlök/pepparsmak (*dräglar*) till filmen vi såg: "En shopoholics bekännelser". Mycket rolig för övrigt! Kolla trailern här:



För övrigt ser det ut att bli en väldigt fin dag igen med varmt och soligt väder. Jag ska ge mig ut nu och måla huset. Ja, inte HELA huset, men vi ska bättra på en sida i taget eftersom det är fem år sedan huset målades (då det var nybyggt). I eftermiddag blir det förmodligen stranden eller Simstadion - vi får väl se! Ja, jag åker ju inte dit för MIN skull jag åker dit, men barnen gillar ju att bada. Alla som följer min blogg vet väl vad jag tycker om att sola, annars: läs det här inlägget.

1 kommentar:

Helena sa...

Ja, den filmen är ju för underbar :)

Related Posts with Thumbnails