onsdag 15 april 2009

Scrapjakt

Det är mycket nu. Förutom feber på Magdas, vattkoppor hos kaosfamiljen, kvälltjänstgöring vartenda jobbpass för trötta mamman så pågår även jakt på scrap hos Stellas. Eller Scrapjakten heter det om man ska vara exakt. Utöver detta håller trötta mamman på att förbereda sin söndagsbilaga av Allt om scraptidningen (på söndag) samt förbereda lite inför nästa huvudupplaga av tidigare nämnda tidning.
Scrapjakten var det. 6 veckor med olika teman: första veckan var temat "Åsikt" - vad som helst egentligen. Jag gjorde en BOM om att jag egentligen avskyr att sola - tycker det är klibbigt, sandigt, svettigt..... BLÄ! Och det är min åsikt, så det så! Snyggt kort på mig letade jag upp, tur att Oscar är med på fotot också.

4 kommentarer:

MissMian sa...

Den är hur cool som helst och jag gillar din åsikt också! :) Har själv svårt att bara ligga och grilla mig, då vill jag helst göra något samtidigt i såna fall. Men som du....jag älskar havet! Förresten...vi tar nog semester i Halmstad i år! :)

Morfen sa...

Vilken underbar layout!! Jag gillar inte heller att sola, kan inte bara ligga och inte göra nåt. Jättefin layout! Hoppas allt lugnar sig lite snart så du får lite andhämtning. Kram!!

CillaT sa...

Jättefin layout! Upplägget med sol och moln och de lite solblekta färgerna är hur snyggt som helst! Sen är det så skönt att höra att det finns fler som jag=)Inget går upp mot en god bok i skuggan! När jag kom hem från Thailand frågade "alla" om vilka sol- och badupplevelser jag haft, som om det skulle vara intressant. Jag ville berätta om natur, befolkning, underbar mat, avkoppling och upplevelser men det verkade mindre viktigt=D

Kram

Emma sa...

Älskar din LO, den är helt perfekt till åsikten (som jag delar...) och fotot. Me lajk!! :D

Related Posts with Thumbnails