torsdag 9 april 2009

Borde ju inte sitta här

...framför datorn alltså. Jag borde städa istället känner jag nu - vi har gäster på påskaftons kväll och jag jobbar hela helgen så jag borde beta av lite härhemma så inte Ola står med allt på lördag. Hmmhumedehum.....*försöker förtränga dammråttorna*. Jag kasnke kan lägga ut ett kort istället? Till Magdas scrafeber igen - betar av utmaningarna i långsam takt.
Det här är till kombinationsutmaningen, man vara tvungen att ha med: die cuts (bladen här), akrylfärg (på grungeboardhjärtat), band och sömnad av något slag (har sytt längs kanterna och bandet är också fastsytt fast det inte syns).

En rolig sak som hänt på senaste tiden: jag kom trea i Winterfuntävlingen på Stellas! Visserligen lottad fram - men ändå! Det var i kategorin Valfritt kort. *YAY*

Och så måste ni kika in i den senaste söndagsbilagan *pekar åt höger för länk*, en del skojigt pyssel finns där och så en rolig tävling med fint pris! *skynda skynda*

*host* Nu skriker golvmoppen på mig, så det är väl bäst att sätta lite fart kanske....

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails