torsdag 23 april 2009

De sista feberbidragen

JAG HANN MED ALLA UTMANINGAR! *YAY* Här kommer de:
Till en alterutmaning: man skulle utgå från citatet "My momma always said: You´re never know what you´re gonna get" Det här var nog den allra klurigaste utmaningen: funderade långt om länge och allt jag kom på hade redan gjorts mycket bättre av någon annan. men till slut så fastnade jag för första delen av citatet. Jag gjorde tre små tavlor med gamla DVD-filmer som bas, och så visdomsord från deras mamma till var och en av småkottarna - ledare, drömmaren och den lilla underfundiga tultan.






Till utmaningen "Som en saga" där man skulle inspireras av ett sagotema. Ett kort med ytterligare en av mina Gorgeous Girls *love*. Skiss med tema: min favoritplats. Favoritplatsen blev hos sambon, som sällan blir scrappad (fast han är nog lika glad för det *fniss*).

Och så en layout på tema Djur. Vår fina katt som ALDRIG har blivit scrappad, stackarn!

5 kommentarer:

chalin sa...

mycket tjusigt. DVD-skivorna blev verkligen hur bra som helst =)

sara sa...

vilka bra visdomsord du skrev till dina barn.

NB sa...

Vilka fina tavlor - verkligen snygtt med tidningspappret som bakgrund! Tyckte också det var den svåraste utmaningen!

Malin/malwa sa...

Jag är glad att jag inte gav mig på utmaningen - mot dig hade man ju inte haft minsta chans. ;)

Emma sa...

Så snygga alster!!! CDskivorna var ju precis hur läckra som helst!! :D

Kramen!

Related Posts with Thumbnails