söndag 14 juni 2009

GAAAAAHHHH!

Vår dator är sönder!! Och det är alltså den nya datorn som vi köpte strax innan jul - *svär och muttrar*. Less less less blir jag, det är ju den datorn vi har de nyaste fotona på, den datorn jag skriver ut kort ifrån osv. BLÄ! Tur att vi har vår "gamla" dator kvar, fast inne på Oscars rum står den ju förstås. Ja ja, vad är väl en bal på slottet? Ingen idé att ödsla energi på sånt man inte kan göra nåt åt ändå, det finns ju värre saker.

Jag tycker ni ska kika in i Allt om Scraptidningens senaste söndagsbilaga, idag har vi intervjuat några duktiga scraptjejer och det finns mycket kul att läsa!

Annars känns det som om jag har tagit en liten liten scrappaus, har fortfarande sviter efter Scrap offen på The Nook *fniss*. Men jag håller på med lite ändå, så jag ska förhoppningsvis kunna visa upp lite snart.

1 kommentar:

Emma sa...

Tack för kommentaren på Emilies blogg;)Jag har bara scrappat i ca 1 år, så jag är nybörjare=) och studerar till undersköterska så det finns inte så mycket tid eller inkomst till scrapbooking. Du är jätteduktig, har kikat här inne och WOW vad snyggt du gör!

/Emma

Related Posts with Thumbnails