onsdag 13 augusti 2008

WDY vecka 31 och 32

Mina bidrag vecka 31 och 32 till We Dare You-tävlingen hos Jommas lilla krypin.

Vecka 31 var ämnet "Svårt" - om svårigheter och jobbiga saker man gått igenom. Jag har valt att dölja journalingen bakom kortet för det är rätt personligt.

Vecka 32 var ämnet att scrappa om sådana saker som får oss att må bra fastän vi vet att inte borde ägna oss åt det, vad som får en att bli lite skuldmedveten. Och jag valde att göra en sida om shopping - något jag gör alldeles för mycket fastän jag inte borde *rodnar*

Den här veckan ska vi scrappa om skor, men den återkommer jag till för den är inte färdig än...

Och jag orkar inte scrappa något mer just nu, för jag har suttit i över en timme och försökt piffa till min blogg lite med bakgrund, klocka och besöksräknare. Jippie vad Blogspot är enkelt (hittills i alla fall!)!!!!!!

Men nu är det snart dags att gå och sussa kudde bredvid min lilla sovande ängel till minsting *älskar*. Natti natt!


2 kommentarer:

Kamilla sa...

Vilka underbara LO:s du gjort!!
JÄTTEFINA!!
Har lite ångest att jag inte hann vara med i Jommas WDY tävling,men hon kanske drar en till sedan ;)
Självklart får du länka!!
Jag länkar till dig &så då ;)
Kramen

Hanna-Marie sa...

härlig bloggen blivit :-D å vad fina LO:s de var :-) ibland så vill man ju verkligen ha dold journaling :-/

Related Posts with Thumbnails