tisdag 26 augusti 2008

Jag lever...

....tror jag iaf. *känner efter* Jo, det gör jag *fniss* . Det har varit mycket nya intryck de här två dagarna, ett helt annat sätt att jobba och andra rutiner. MEN väldigt givande, lärorikt och spännande också kommer det bli känner jag. Jag hade inte stängt av min jobbmail så jag hade mail från 2005 i min inbox *host*. Vågade inte räkna efter hur många det var, men ett antal om jag säger så.
Nu ska jag snart gå och lägga mig, för jag är helt slut. Återkommer imorgon med en spännande nyhet (om jag får för Angelika på Hildas rum *fniss*). Så kika in då *ser hemlig ut*

3 kommentarer:

Lene sa...

Va spännande! var och hälsade på hos Hildas rum för ett tag se, då berättade Angelika att hon skulle flytta till Huskvarna.
Lite synd då jag får längre då, men bättre för henne!
/Lene

MissMian sa...

Hmmm...nu blir jag nyfiken!!!

http://lottafruh.blogg.se sa...

Halloj!
Synd att du inte kan komma på lördag till Hildas för det hade varit skoj att ses!
Jättesött kort du har gjort med motivet från Elizabeth Bell!
Kram,
Lotta/ FruH

Related Posts with Thumbnails