söndag 17 augusti 2008

Mycket som händer nu

Ja, nu är det mycket som händer i vår familj. Imorgon börjar Oscar skolan igen: 2:a klass *chockad över hur fort tiden går* Agnes och Linnéa håller på att skolas in på dagis och själv börjar jag jobba igen om en vecka. *smakar på ordet* Fatta - jobba!!!!! Jag som har varit hemma i nästan tre år och fött barn!!! Och som inte det vore nog, min tjänst har flyttats över till något som kallas Mobila Onkologiska Teamet, det kan man läsa mer om här
Det är alltså meningen att jag ska åka hem till svårt sjuka cancerpatienter för att de ska kunna vårdas i hemmet och vara hemma så länge det bara går. Att min tjänst flyttats över är något jag själv valt då alla blev tillfrågade hur de ville göra i samband med att man drog ner antalet vårdplatser på avdelningen.
Så just nu har jag tankarna på lite annat, även om jag gärna vill scrappa också *suckar* Men det ska bli väldigt roligt och intressant, även om jag är jättenervös för hur det ska gå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen till blogspot:) Jättefin blogg du har skapat. Förstår att ni har mycket omkring er nu.
Jag har en liten grej till dig i min blogg och liftutmaningen är klar, väntar bara på att bli fotad så fortdet blir lite ljusare där ute.

/Anne

Minimalla sa...

Hej hej!
Självklart får du länka till mig :). Jag har ju dessutom länkat till dig... fast den behöver uppdateras nu igen ;)

Lycka till med nya jobbet!

Related Posts with Thumbnails