tisdag 19 augusti 2008

3 bidrag till Stellas kittävling

Nu har jag laddat upp tre bidrag hos Stellas i deras kittävling Fyrklövern. Första är till den valfria tävlingen, papper från Sassafras Lass. Ur kitet har jag använt knappar, blommor samt gemet. Till materialutmaning: man fick inte använda färdiga blommor, band eller chalk. Man var tvungen att ha med någon form av journaling, någon rund form samt minst en egengjord dekoration. Jag har klippt ut blommor ur ett papper och fäst med 3D-kuddar samt gjort ett litet hjärta av pärlor. Ur kitet har jag använt knappar samt fotooverlay.Kort med Sarah Kaymotiv *kär*, ur kitet har jag använt knappar och blommor.

6 kommentarer:

Ewonne sa...

Wow så himla fina de är! Gillade verkligen den översta layouten!!!

Alexandra Lindgren sa...

så snygga!
jag gillar hur du kan fylla upp hela layouten utan att det blir plottrigt. snyggt!

Anonym sa...

Så himla fina! Den översta layouten gillade jag massor :-)

Kamilla sa...

WOW vad snygga Bitte :) ursnyggt!!!
Alla är suuuperfina,men den översta..mMMmm sweeet

Anonym sa...

Och så läckra de var, allihop!
Har laddat upp mitt bidrag til bloggutmaningen på din gamla blogg.

Karin sa...

Hej hej
Hittade din blogg idag och kan bara säga: såå mycket fint du har gjort!!
Hit kommer jag fler ggr. // Karin

Related Posts with Thumbnails